середа, 2 листопада 2016 р.

Районна конференція "Моя Батьківщина - Україна"

    Районна конференція Всеукраїнської експедиції  учнівської  та студентської молоді «Моя Батьківщина – Україна»  була проведена у місті  Вижниця  1 листопада на базі Вижницького БДЮТ та Вижницької ЗОШ І-ІІІ ст.
   Конференція проводилась  за напрямами: «Духовна спадщина мого народу»,«З попелу забуття», «Козацькому роду нема переводу»,  «Із батьківської криниці»,  «Географія рідного краю», «Мандрівник Буковини», «Шкільний музей», у яких брали участь  62 юних краєзнавців із 20 навчальних закладів,  які представили 59 робіт.   Роботи учасників  оцінювало  фахове журі, яке відзначило, що учні продемонстрували добрі знання та вміння проводити краєзнавчо-пошукові дослідження та узагальнювати  результати. 
    Журі  відзначило найкращі роботи учнів,  які відповідали вимогам методичних рекомендацій щодо написання, оформлення робіт експедиції «Моя Батьківщина - Україна» та умовам проведення обласної конференції.
    Вітаємо учнів нашої школи - переможців районної конференції  Всеукраїнської   експедиції    учнівської  та  студентської  молоді   «Моя   Батьківщина - Україна», а саме:

  • Іванюка Івана, учня Берегометської  ЗОШ І-ІІІ ст.№2, вихованця Вижницького БДЮТ  у номінації «Геологічними стежками» - І місце (керівник Матюшенко Ю. І.);
  • Тирона Михайла, учня Берегометської ЗОШ І-ІІІ ст.№2, напрям «Географія  рідного краю» - ІІІ місце (керівник Гавалешко Ж. М.).


Немає коментарів:

Дописати коментар