вівторок, 10 жовтня 2023 р.

Всесвітній день психічного здоров'я

 

10 жовтня у Берегометсткому ліцеї №2 відзначали День психічного здоров’я або ментального здоров’я. Соціальним педагогом Дроняк Н.В. та психологом Атрощенко О.Ю. було проведено ряд занять, мета яких - підвищення рівня обізнаності учнів та вчителів щодо проблем психічного здоров'я, психологічного розвантаження, формування стресостійкості, розвитку вміння знаходити шляхи подолання стресу, зрозуміти цінності свого життя і здоров'я. 

Були проведені тренінгові заняття "Таємниці аромотерапії" (4, 5 класи), бесіди на тему "Жити у світі де є стрес" (6, 7 класи), "Всесвітній день ментального здоров'я" (8 клас) , з учнями 3 класу - руханка Сили, з педагогами тренінгове заняття "Збереження та зміцнення ментального здоров'я". Учні та вчителі удосконалювали навички заспокійливих дихальних вправ, вчились робити заспокійливий самомасаж рук із аромомаслами, провели арттерапевтичну акцію "Антистресові розмальовки".... У початкових та старших класах психологічна служба разом із класними керівниками проводили "психологічні хвилинки ментального здоров'я", та запроваджували динамічні перерви (танцювальні хвилинки). Дані заняття допомагають здобувачам освіти впоратися зі стресом та його наслідками, емоційно налаштуватися на урок, на плідну роботу, сприяють атмосфері емоційного відновлення, почуттю безпеки та психоемоційного комфорту.

Немає коментарів:

Дописати коментар