четвер, 5 грудня 2019 р.

Школа творчості та співпраці


       4 грудня 2019 року практичні психологи та соціальні педагоги закладів загальної середньої освіти взяли участь у роботі засідання районного методичного об’єднання працівників психологічної служби на тему: «Формування позитивної емоційної мотивації учнів до навчання», яке відбувалося на базі Берегометської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2.
     Директор школи Чепига Світлана Василівна розповіла про проблему над якою працює навчальний заклад, а саме: «Шляхи підвищення навчальних досягнень учнів». Зазначила, що сучасна школа повинна бути школою творчості, співпраці та успіху. Розповіла про виховну роботу, національно-патріотичне виховання, роботу учнівського самоврядування, педагогічні новації та методики, які впроваджує педагогічний колектив у своїй роботі, здобутки учнів на Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах та спортивних змаганнях. Вже 4 роки поспіль проводиться загальношкільна конференція, на якій обговорюються проблеми та перспективи освіти в закладі. Робота школи висвітлюється на шкільному сайті, соціальних мережах, сторінках періодики.
     Заступник директора з навчальної роботи Лупу Людмила Михайлівна ознайомила присутніх з роботою методичної ради навчального закладу, моніторинговими дослідженнями, які проводяться адміністрацією школи для аналізу успішності та виокреслення шляхів покращення навчальних досягнень, постійно проводиться перспективне планування та прогнозування отриманих результатів.
     Практичний психолог закладу освіти Атрощенко Олександра Юріївна поділилася досвідом та практичними напрацюваннями у сфері позитивної емоційної мотивації учнів до навчання, провела декілька майстер-класів з даної тематики, під час проведення яких всі присутні отримали цінні знання та навички.
     За підсумками роботи методичного об’єднання відзначено високий рівень функціонування навчально-виховного процесу та його психологічного супроводу в Берегометській ЗОШ І-ІІІ ст. №2.

Методист РМК відділу освіти Борсук О.Я.

Немає коментарів:

Дописати коментар