понеділок, 8 квітня 2024 р.

Всесвітній день здоров'я

З нагоди Всесвітнього дня здоров’я, що відзначається 7 квітня, у Берегометському ліцеї №2 було проведено ряд заходів,  метою яких  було привернути увагу учнів до питань охорони здоров’я, залучення підростаючого покоління до здорового способу життя.

Класні керівники  провели класні години «Здоровий спосіб життя – це важливо», «Хочеш бути сучасним? Будь здоровим!»

Соціальним педагогом  ліцею Дроняк Н.В. проведено уроки по профілактиці здорового способу життя за програмою «Я – моє здоров’я – моє життя», інтерактивні бесіди для старшокласників «Знай, щоб жити», заняття для профілактики СНІДу  та венеричних захворювань, профілактичні заняття щодо формування навичок здорового способу життя «Корисні та шкідливі звички, їх вплив на майбутнє життя», години спілкування: «Найцінніший дар – життя», «Корисна їжа і здоров’я». Разом із учнями 6-х класів створено інформаційну фотозону "Крокуємо до здоров’я", де учні та педагоги могли отримати буклети на різну тематику, а саме: «8 принципів здорового способу життя», "Дихай вільно- живи тверезо", "Безпека в інтернеті".

Твоє здоров’я – чисте повітря, вода і їжа. Вставай вранці з радістю, лягай спати з  посмішкою. Ти радієш, посміхаєшся – значить, ти здоровий.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар